Förbereder

Håller på att packa för fullt. Sjukt hur mycket kläder jag har egentligen, och hur mycket man inte använder. Kanske skulle ta och rensa ur och sälja på blocket eller nått. De kläder jag inte tar med mig nu packar jag ner i påsar så jag slipper göra det när jag kommer tillbaka från lovet. Då borde det gå lite smidigare att flytta. :)

Imorgon har jag examination i depuration. Efter det ska vi gå ut några i klassen och käka lunch för att fira att vi är klara med termin ett. Jag kan nästan inte fatta hur fort tiden har gått. Har redan bott här i snart 4 månader!! Går det så här fort kommer mina tre år här knappt märkas ju.

Kommer ni förresten ihåg denna? Åh det var den godaste fantan någonsin.
Tänk om man kunde få ha en sån som resesällskap på onsdag när jag ska bila till hem.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är sick hur fort tiden går

2010-12-07 @ 14:45:53
URL: http://linneasidenmark.se

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0