Update från Umeå

Nu har vi fått internet att funka här i Umeå så nu kan jag uppdatera lite mer i fortsättningen :) 

Kom som sagt ner hit igen på tisdag efter en dag uppe i Kalix med fix i lägenheten. När jag kom hit drog Linus iväg på nått evenemang, ser ju knappt min karl p.g.a all nollning, så jag bjöd hit min bästa vän och kompis Kristina för att hjälpa mig att packa upp alla flyttlådor. Så nu är vi ordentligt installerade här i lägenheten som vi har fram till jul. Umeå känns än så länge som en stad där vi kommer trivas fin fint. Tyvärr har det vart skitväder ända sen vi kom hit. Det regnar liksom inte, det är mer små, små vattendroppar som svävar i luften och kommer åt en från alla håll. Haha samma väder som gjorde att jag fick 7 öroninflammationer på 5 månader när jag bodde i Göteborg. Men jag hoppas det bara är tillfälligt och att det blir fint väder till nästa vecka då jag börjar skolan och måste gå ut mer :P


Sitter nu och käkar frukost och kollar på biggest loser. Note to my self: Måste fixa ett gymkort och börja träna ordentligt igen. 

Over and out.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0