Städa

Nu ska jag sätta igång med att städa upp lite här hemma. Ser ut som ett bombnedslag här alltså. Sen ska jag även ta ut alla stora vinterkläder som jag har i garderoben. De tar ju bara plats, så dom får bo i källaren under sommaren.

Har på morgonen hunnit vara på gymmet. DET var länge sen. Har ju vart där och sprungit massor på bandet under våren, men har nog inte 'gymmat' sen i höstas skulle jag tro. Blev ett pass med mage, rygg och lite ben. Måste stärka dessa muskler innan loppet nu i maj. Bara 3 veckor kvar nu ;) Känner mig superladdad och nu börjar satsningen på riktigt. Ska skriva matschema för de kommande veckorna nu ikväll, sen blir det springa som vanligt men även gym 2 gr i veckan. Det är viktigt nu att ta han om kroppen på bästa sätt så därför blir det ingen mer alkohol före loppet, det innebär bara onödig uttorkning som jag inte behöver.

Nu alltså städa så kanske Sven skulle komma för att hänga en stund.

Min fina tandsten :) Haha


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0