Skärtorsdag

Hahaha. Jag höll mitt ord och klädde ut mig till påskkärring på jobbet idag. Myyycket populärt måste jag säga. Gladast av alla var nog Linda, tror aldrig hon haft en så bra praktikant som jag. Slav och entertainer i en och samma person. Mark my words, jag är komplett!

Idag slutade vi kl 13 vilket betyder att vi inte hade någon lunch. Därför fick vi sill, ägg och mjukbröd till frukostfikat så att vi skulle orka hela dagen. Även detta var mycket populärt. Det bjöds även på påskmust och godis men det kanske man ska vara lite diskret med, vi jobbar ju ändå på folktandvården ;)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag gillart! Varför klär ingen ut sig när jag är till tandläkarn för? :(

2010-04-01 @ 15:28:23
URL: http://litensparv.tumblr.com/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0