Lördag

* Ja, jag är medveten om att alla bilder är ganska suddiga. Förklaring: vi ville att det skulle synas hur våra kläder lös när det var moonlight bowling, därför fotade vi utan blixt.

*Ja, jag bytte frisyr mitt i bowlingen för att sen byta tillbaka när vi gick på Hott.

*Ja, jag bytte även kläder.

Då känner jag mig redo att visa massa, massa bilder från i lördags. Lyssna gärna på kvällens theme song medans ni kollar på bilderna.



På väg till bowlingen. Ja, dom pratar med varandra. På riktigt!




Hela gänget samlat vid pizzabuffén, och lite migelbilder från bordet.





Moonlight bowling.






Mingel på Hott


Vackraste Amalia!


Bildbevis! Simon dricker öl OCH har 'nagilack'

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0