Dålig bloggdag

Hej hej. Idag har vart en dag utan inspiration till att blogga. Somnade när jag kom hem från jobbet och sov i kanske 1-2h. Efter det har jag vart helt väck i huvudet, bara suttit och stirrat typ. Blir lätt så om man sover för länga mitt på dagen.

Idag fick jag vara med en på jobbet när hon hade information för föraldrar till barn som är 6månader. Gissa om jag NJÖT! Så söta barn. Mee like! Sen har de även haft teamtandvård idag på jobbet. Det innebär att tandhygienisterna och tandläkarna gör lagningar tillsammans. Alltså tandläkaren kommer in och borrar i tanden sen går han och Sofie gör lagningen med mig som assistent. Gick alldeles strålande måste jag säga. Superkul att få göra lite annat än vad vi brukar. Har ju assisterat tandläkarna förut när de har lagat så jag vet ju sen tidigare hur det går till. Så jag inbillar mig att jag ändå var till lite hjälp för Sofie som inte gör lagningar så ofta. ;)

Efter jobbet innan jag han somna så bestälde jag och Limpa mat från kina till middag. Vi båda tog friterad chilikyckling. DET min kära vänner var MUMMA!

Nu ska vi lägga oss i sängen och se ett avsnitt av nån bra serie och bara mysa. Gnatt!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0