P4

Just nu sitter jag och lyssnar på min mamma som är morgonpratare på P4 (norbotten) denna veckan. Hon söter sig fint tycker jag men man får inte höra så mycket av henne. Känns mycket tryggt att gå här hemma och ta itu med morgonsyslorna med mammas röst i bakgrunden hela tiden. Slå genast över och lyssna på hennes otroligt vackra, varma och trygga röst :)

Nu är jag färdig sminkad och ombytt så snart ska jag åka och ombesiktiga min bil så jag slipper tänka på  det sen. Efter det drar jag till gymmet. Blir nog kondition idag då jag har träningsvärk i benen från förra passet  och inte kommer orka rubba maskinerna haha. Sen lunch med min i stort sett fasta lunch'buddy', Sääära!
Så ser planeringen ut än så länge. Får se om något annat dyker upp.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0