Tuseday

Idag har jag bara slappat, slöat, vilat och tatt det lugnt. Jag har även gjort citat av pappa 'Godaste soppan jag ätit tror jag'. Och det är inte fy skam det. Spec med tanke på att vi inte hade nått hemma när han innan jobbet slängde ur sig. Du kan göra grönsakssoppa idag, ta av det vi har hemma. Jag hittade en purjo, 3 potatisar, 1 morot och en ytte pytte nytte liten bit rotselleri... tur man är en mästerkock och kan konsten att krydda gott. Och tur att jag ärvt mina cooking skils av pappa och inte mamma. För då hade jag kryddat med nyponsoppa och kakao.. typ.

Var en sväng på jobbet för att kolla lite priser på kryssningar till några kompisar som funderar på att dra till riga.. OMG tänker alla nu. Åkte hon till jobbet då hon var ledig?!?! Jag var ändå inne i stan för att gymma och tänkte passa på då, dels för att dom skulle kunna boka flyg m.m snabbare och dels för att jag inte kan vara utan Sara i en enda dag <3 
Haha. Okej så illa är det inte riktigt. Men nästan. Tyvärr satt hon i möte hela tiden jag var där så jag fick åka hem ledsen och tom i själen.

Märkte nu att jag i första stycket skrev att jag slappat och i andra att jag gymmat. Men det är så jag känner det, nu är gymma ett sätt för mig att slappa och ta hand om mig själv. Jag får en chans att rensa ur skallen när jag lyfter, drar och springer. (Nu låter jag som en livsstils coatch från tv så jag slutar där)

 Jag har gjort en smoothie och ska se på tv nu. Ha en härlig kväll alla!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0