Tjuven


Idag kan vi tänka oss att jag ser ut så här. För jag har som vanligt snollat en t-shirt av L. Dock har jag inte tröjan som jag har på bilden idag, den matchar inte mina nya skor. Jag måste snart börja betala hans kläder för jag använder dom lika mycket som han. Gemensam garderob kanske är nått att fundera över?



Nu ska jag sminka mig till oprah och sen dra till staden för lunch med Sara och hennes lööööver. Sen ska jag work my as of på gymmet. Så cool jag är när jag slänger in lite engelska uttryck här och där. CoolLovisa är mitt nya namn.



Kommentarer
Postat av: Kristina

Hörru! Jag kommer till byn till helgen, wanna date?

2009-03-23 @ 07:59:03
URL: http://asamarthakristina.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0