Minus 30°

Partners in crime!

Bilden är kanske 4år gammal, vilket man märker på att båda har råttfärgat hår a la naturell. Det var innan vi var coola och färgade ny färg varje vecka. Bara två vanliga små 16åriga tjejor som just fått en super modern mobil med kamera. WOOOW! 
(Kanske märks på min mycket fina pose att jag inte var riktigt van med att bli fotad bara så där mitt i en vardag. ;))


Vad jag skulle skriva i detta inlägg innan jag hittade dena underbara bild var: Imorgon ska jag med min bästa vän och kompis Kristina på en innomhusfestival i luleå. För ynka 200kr får vi se bl.a: Sugarplum fairy, Lazee, Sahara hotnights och Promoe. NICE va?!




Kommentarer
Postat av: Kristina

Det där måste ju ändå vara den snyggaste bilden på nån av oss som någonsin funnits och kommer att finnas ;D

2009-03-14 @ 00:20:34
Postat av: lovisa

jag tror det jag med! :P iaf på mig

2009-03-15 @ 18:09:14
URL: http://lovisaeb.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0