Rubrik

Jobbar i ca 1 h till. Ringer inte så mycket just nu så för att fördriva tiden bloggar jag lite och spelar bubbleshooter. Det är antingen det eller puzzel på jigzone som gäller när man jobbar, för de kan man göra samtidigt som man pratar i telefonen. Aftonbladet och sånt funkar bara mellan samtalen, är lite svårt att höra vad någon säger medans man läser om man säger så. :P

Ikväll när jag kommer hem ska jag lägga mig ner i sängen och sova. Är väldigt trött idag, tror jag håller på att bli sjuk. Kan bero på att det igår när jag var ute och sprang började spöregna. Vart rätt härligt nerfrusen och när jag kom hem fanns det inget varmvatten så jag fick vänta med att duscha ett tag. Så en förkylning är nog på gång!


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0