Ny säng

Jag har investrat min skatteåterbäring i en ny säng. Mmmm mmm mm,  and it.. is.. lovely!



Här e den gamla sängen. Egentligen en gammal gäst säng som jag bara skulle ha provisoriskt i några dagar men som jag nu alltså har sovit i i nästan 2 år. Hehehe inte så bra på att få saker gjorda.
Det går en balk mitt igenom sängen som inte alls är så nice att sova på. Man måste som hålla sig på sin sida av sängen om man inte vill vakna med ryggskott. Sen är madrasserna vanliga tunna skumgummimadrasser som jag alltså legat på i snart två år. Vilket betyder att de i mitten i stort sett inte finns något skumgummi kvar.

(Lägg märke till att jag fulat till sängen för att ni alla ska ogilla den lika mycket som jag. Typ lagt bäddmadrassen på sne, lämnat den lite skrynklig m.m)



Och här är alltså min pärla...
Så vacker, så skön, så vit, så underbar!
Välkommen hem till mig!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0