New shit



Igår började jag först kl 12 och hann därför gå på stan ett tag innan jag började och införskaffa något jag behövt lääääänge. En ny mobil. Har väl snackat om att göra det i snart ett år. Haha jag har låång start sträcka...
En W508 blev det iaf och än så länge är jag mycket nöjd. Får väl återkomma senare med ett slutgiltigt utlåtande när jag hunnit testa den ordentligt.

Sen köpte jag även ett par nya glasögon. Var också ett välbehövligt köp. Har ingen bild på dom utan det kommer sen när jag har fått hem dom. Det var iaf ett par rosabruna dior i lite större modell. Låter kanske inte så snyggt men ni ska få se sen. Jag är då nöjd iaf och det är ju som bekant det som räknas :)

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0