Ladie in red.

Om ni har någonsin har undrat hur röd jag blir i fejjan när jag anstränger mig så kommer svaret här:



Jag antar en mörk röd/lila färg, men bara i ansiktet. Så jag får en sån där stilig rand längs med hela haklinjen. Typ som den vissa tjejer hade på högstadiet, fast dom hade den på grund av foundation i fel färg. 

Nå iaf så får jag denna färg i ansiktet ALLTID när jag anstränger mig. Spelar ingen roll om jag springer 20m eller 20km den uppstår alltid.

Fick det att låta som att springa 20km är nått jag gör ofta.. det gör jag inte.
Har aldrig hänt.. Kommer nog aldrig hända heller..

 ..Men det lät bra. Och man vet aldrig.

Nu sitter jag och väntar på duschen.. Sen ska jag bädda ner mig i sängen med sims 3 och käka mina M&M:s.
Produktplacerarn no1 is me.

Heipa



Kommentarer
Postat av: Linus

... is dancing with me ;D

2009-07-06 @ 18:39:40

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0