Bil bingo

Igår var jag första gången på bil bingo. Nått som verkligen har blivit en stor om man kan kalla det 'trend' här uppe. ALLA är på det hela tiden. Här i Kalix har man 3 olika ställen och dagar att välja på. Så gillar man det har man ju 3 kvällar i veckan att sysselsätta sig med. och det är ju inte så illa det.

Igår var alltså min premiär. Jag åkte med veteranen Sara och såg självklart till att skrämma iväg hennes pojkvänn så att jag skulle få henne för mig själv. Jag menar första gången man gör nått nytt vill man inte ha publik ;)

Även om jag inte vann eller ens var i närheten av att vinna så var det kul och ett mysigt sätt att umgås. Det var också roligt att se så många kalixbor samlade på ett ställe. Säkert över 100 bilar. Annars brukar kalix vara rätt dött kvällstid.




Sara och jag i våras.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0