Tis - ons

Igår skulle ju jag gå på en promenad. Men när jag kom utanför dörren kände jag att jag hade jättemycket energi så det blev att jag joggade istället. Ca 4km blev det, så då var det verkligen ok att jag missade gymmet. Innan jag gick slog jag igång bastun så den var varm när jag kom hem, LYX! Gjorde en välbehövlig hårinpakning och satt i säkert 30 min i bastun. Snacka om detox :p L kom hit efter sin träning och vi kollade på 'Sagan om de två tornen'. Länge sen jag såg den nu, kul för jag kom inte ihåg exakt allt så det blev ändå lite spännande. Men den är ju sjukt lång. Vi gick inte o sova förens ca kl 3.

Idag sov vi till ett och tänkte att vi skulle dra till gymmet efter frukosten, hmmm. Problemet här är att man måste slå igång motorvärmaren i tid innan man ska nånstans. Vi var tvugna att vänta i minst 1.5h. Så vi började kolla 'Sagan om konungens återkomst'. Men man kan ju inte sluta mitt i så vi såg klart den och då var det för sent för att åka till gymmet så det blev inte idag heller. 

Känner att det börjar bli en dålig trend detta. Nu är det två veckor sen jag var där senast. Men imon, då ni!! Då har jag inget val. Ska jobba från morgonen så då är jag ändå inne i stan och då kommer jag inte undan :) Ska bli rätt skönt.

Oj vad långt detta blev. Gillar inte själv att läsa långa inlägg, är mer en 'bild kollare'. Men men, nån glädjer det säkert. Nu ska jag lägga mig och läsa i min spännande bok.



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0