Oksana

Oksanas blogg

Tyvärr kan jag inte göra länkar när jag skriver via min knäppa dator, så jag skriver bara länken här så får ni ta er till sidan själva. Hoppas det inte blir en allt för stor ansträngning. Vet att jag själv typ aldrig ids om det inte finns en färdig länk. Kanske kan fixa imon när jag är på jobbet. Men tills dess får ni som sagt klara det där själva. 

Iaf så vill jag bara tipsa om denna blogg, Oksanas. Hon skriver roligt och lättsamt om livet i Saudi dit hon flyttade när Cristian skulle börja spela fotboll där. Det är kul att få läsa om en annan kultur som har en annan kvinnosyn. Och spec när det är hon som skriver om det, som är gammal glamourmodell, ungefär motsatsen till deras syn. Sen är det kul också att få se bilder från deras minst sagt lyxiga liv med resor till dubai, shopping (mitt drömresemål) och bilraceing i öknen. Man kanske skulle satsa på att träffa en trevlig fotbollsspelande guy?!

Ps. Hon har nu också en tävling där där du kan vinna en fin fin parfym.  Kolla in den!


Sveriges snyggaste??

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0