Söndag

 Hahaha skulle nån komma in här på jobbet nu skulle de få sig ett gott skratt.
 Det är rätt lugnt på telefonen idag så jag, Carina och Sara håller på och kolla lite hur viga vi är. Vi måste se helt galna ut där vi står och böjer och töjer haha. Carina vinner för hon han stå med raka ben och hela handflatan i marken, jag når bara med fingerspetsarna till marken. Sara kommer bara med fingrarna till just under knäna så jag antar att hon kom sist. Sen har vi legat mot en vägg och töjt våra ben och shit vad det gjorde ont alltså. Men jag kan tänka mig att om man gör så där ofta så blir man nog vig. Haha vi måste se helt knäppa ut.
 Som sagt det ringer inte mycket idag och vi har rätt lite att göra, det märks kanske?

Kommentarer
Postat av: Kristina

Din filur. Vilken dag ska vi dejta när jag kommer till "stan"?



Förresten, har en ny blogg :P

2009-02-26 @ 13:54:17
URL: http://asamarthakristina.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0