Beach -09

Imon ska jag på gymmet och få ett nytt program. Skönt för jag är sjukt less på det jag har nu. Nu har jag p.g.a. jobbet ett program med fokus på att stärka rygg och nacke. Blir lätt så att man får ont i ryggen när man sitter så mycket som vi gör på mitt jobb. Nu däremot när sommaren närmar sig ska jag sätta mer fokus på beach -09. Sen har jag tänkt att i sommar ska jag börja springa så att jag nästa år kan orka med att springa Göteborgsvarvet. Har lovat min mosters man, som springer det varje år, att jag ska göra det. Egentligen skulle jag gjort det redan detta år, men jag fick aldrig tummen ur att börja träna till det så det får bli nästa då. Får väl se hur det går.

Imon börjar färden mot beach 2009.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Det är två tummar upp till dig! Fan vad du är duktig, jag bara sitter här hemma i lägenheten och gnäller om hur ont jag har överallt för att jag inte tränar och skäms inför mig själv när jag får ta brichanyl för att jag sprungit tio meter. Men jag ska kanske börja simma... imorgon... :P

2009-03-01 @ 07:39:15
URL: http://asamarthakristina.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0