Sunday

Har haft ett fullspäckat schema både igår och idag.

Igår gav jag och pappa oss ut i skogen kring 11 tiden på morgonen för att hitta en lämplig gran till mig. Efter ca 1 timmes letande hittade vi en perfekt. Vi var ute totalt i kanske 1h 30min. Det var ett regält träningspass kan jag lova. Prommenera i skogsteräng i ganska hög fart. Var helt slut när vi kom hem igen.

Väl hemma bakade jag lussebullar och fick hjälp av mamma att fixa julgardiner till våran lägenhet. Sen kl 3 var det dags för bandy i nyborg. SÄMSTA matchen jag sett tror jag. Riktigt dålig bandy spelar nyborg alltså.. Det är ett under att dom vinner sina matcher.

Efter matchen julfika hemma hos mig för mamma och pappa och dom avbyttes sen av Sara och Emil som höll mig sällskap resten av kvällen.

Idag har jag och Sara styrt kosan mot Luleå för en 'utbildnings' sminkning. 2 tjejer som behövde modeller att testa olika sminkningar på. Vi båda fick fest makeuper, Jag i grönt och Sara i lila.

Sen hem igen för innebandy match Gammelgåden som spelade och nu sitter jag och Limpa däckade i soffan och ser fotboll. Jag håller på att hälla upp ett bad nu också. Sen blir det nog sova.

Lussebullar



Min sminkning.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0