LIIIIIINUUUUUS!

KAN DU SVARA NÄR JAG RINGER.. jag blir galen..
 

Åhh han ligger hemma och sover. Han skulle upp kl 12.30 och käka lunch med mig. Dök han upp. Nej! Jag fick åka hem från restaurangen och käka hemma, då mina rikskuponger var hemma för att han skulle ta dom. Då låg han och sov.

Nu ringer dom om våran tv som skall hämtas pronto och dom säger att han inte svarar. Jag testar och mycket riktigt han sover. Har ringt kanske 15-20 gånger och skickat flera sms.

Fick nyss jag tag på grannen som ska hem på en timme så att han kan väcka honom. Haha gånger som denna skulle det vara bra med en hemtelefon som inte går att sätta på ljudlös!

Du vet väl att du ska upp tidigt imorgon och spela fotboll? Inte så smart att sova hela dagen och vara vaken på natten då eller? Älskling jag lider redan nu med dig för imorgon bitti!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0