X-men

Har nyss betalat alla räkningar och märker till min glädje att jag kommer kunna stoppa en betydligt större summa än vanligt på sparkontot. NICE!

Mamma och pappa är borta hos nån ett tag så jag sitter här i min ensamhet och kikar på en geishas memoarer. Har inte så kul alltså. Men L skulle se hockey och vara med nån kompis ikv så det är inte mycket att göra åt saken. Var bättre (för mig iaf) när du bodde hemma Kristina! :)

Btw till helgen ska jag bjuda bästis på bio i luleå. Vi ska se sista x-men filmen och tråna lite efter Wolwerine. 



Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag har hört rykten om att Fox har planerat att göra ännu en X-men, typ fortsättningen på Last Stand.. NICE! :D

2009-05-01 @ 10:50:13
URL: http://asamarthakristina.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0