Pain

Idag har jag serious pain ÖVERALLT. Eller ok på tre ställen.. Men dom gör ont så det känns som att det är överallt.

Jag har ett sår i näsan som jag haft i 2 månader som gör ont hela tiden. Blöder näsblod lite då o då när det går upp. Plus att det varar i såret så det luktar äckligt hela tiden.

Hade världens huvudvärk imorde när jag vaknade. Tror att det är p.g.a jag håller på att bli förkyld, för det gör mest ont i bihålorna. Suck.

Och sist men inte minst:
Smidig som jag är lyckades jag igår, när jag skulle kliva ur soffan, sträcka mig i ljumsken. HUR undrar jag?!?! Kunde inte sova inatt för varje gång jag vände mig strålade smärtan genom hela benet typ. Hehee låter mer som att jag trampat på en mina än en sträckning, men ändå!

Så idag kära vänner känner jag mig lite less.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0