Morrn alla!

Igår vart den tacos, vin och massa massa prat hemma hos Jenny. Sen gick vi ut. Första gången på länge för mig känner jag. Jag brukar normalt dra hem när förfesten är slut, torr som jag är.. Men inte igår som sagt! Så nu klarar jag mig kanske till sommarn :P haha inte för att jag inte gillar att gå ut.. jag gillar inte att gå ut i kalix.

Enda bilden tagen igår.

Nu ska jag käka sen ska jag och kolla på en lägenhet och efter det ska jag och jobba till kl 5. Mer spännande än så blir det inte tyvärr.

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh va roligt att kolla på lägenheter! :) Hoppas den är fin.

2009-04-19 @ 09:53:14
URL: http://asamarthakristina.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0