Har man tråkigt så har man.

Tio första:

Första bästa kompis: Lina, vi var bara nån månad när vi träffades första gången, men är fortfarande nära vänner.

Första bil: Blå opel astra från 94 köptes tidigare i år

Första kärlek: Min kusins granne i göteborg Henrik. Var kanske 3-4 år då.

Första husdjur: kanin

Första semester: Göteborg. 2 månader gammal

Första jobb: kyrkans sommarcafe

Första köpta skiva: Skulle tippa på smurfhits 3. Det var för egna pengar som jag sparat och sparat. Lyckan var total den dagen.

Första riktiga kärlek: Linus

Första piercing: öronen om dom räknas. Första och enda.

Första konsert: Markoolio på liseberg


Nio senaste

Senaste alkoholdrycken: ett glas champange och en pytte skvätt portvin hos min ny förlovade bror I helgen.

Senaste filmen du såg: Indiana jones den senaste. Han tyvärr inte se klart så jag har kanske 20 minuter kvar att se

Senaste ringda telefonsamtal: Pappa för 10 min sen.

Senaste bubbelbadet: vet ej. 2 årsen kanske?

Senaste spelade cd: min egen komponerade bil cd med mycket hellacopters

Senaste kyss: Igår morse av linus innan jobb och skola

Senaste gången du grät: typ 3 dagar sen?!? Var sjukt trött och ville sova men det gick inte.

Senaste måltiden: En tallrik gröt med blåbärssylt och en knäcke macka


Åtta har du nånsin

Dejtat en av dina kompisar: Ja

Blivit kär vid första ögonkastet: Ja

Fastnat med blicken i någons urringning: Ja, ibland blir man chockad

Fått ditt hjärta krossat: Nope men jag har krossat en stackars killes som var kär I mig men inte fattade att jag ville att han skulle lämna mig ifre. Blev arg o skrek åt honom.

Busringt till någon: JA! Men inte så många gånger faktiskt. Jag är rätt feg av mig


Sju saker du har på dig just nu

1. Gråa yllesockar (ovärdeligt att ha på jobbet)

2. Blå jeans

3. svart t-shirt

4. svart mys kofta

5. mina vita glasögon

6. Örhängen som jag fått av mormor I pressent

7. mitt favvo 'nagiilack' I rosa


Sex saker du gjort idag

1. vaknat

2. jobbat

3. ringt verkstaden om min bil

4. Gjort gröt

5. smsat

6. sovit lite på lunchen


Fem favoritsaker utan rangordning

1. Min iPod

2. Makaronilåda (viktigt att det är pappas)

3. Sommar

4. Göteborg

5. Resor


Fyra personer du kan berätta allt för:

Mamma och pappa, linus och 'min bästa vän och kompis' Kristina.


Tre saker jag önskar mig just nu:

1. En kul resa skulle inte sitta fel.

2. En lägenhet

3. Omänsklig som jag är önskar jag Pengar istället för fred på jorden.


Två saker att göra en regnig dag:

1. Sortera I alla papper o sätta in I pärmar. Jätte tråkigt men det måste göras och man har inte lust en dag då solen skiner.

2. Köra old style, göra varm choklad/thé ev en fruktsallad. Krypa ner I soffan insvept I en filt och se nån film.


En rolig sak som du hört idag:

Allt jag och Sara säger till varandra på jobbet är roligt, men väldigt internt. Ingen idé att ens skriva det, ingen fattar och det är absolut inte kul för någon annan.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0