Palt

Idag är jag ledig vilket är mycket skönt. Började morgonen med att åka in till kalix och luncha med Sara och hennes mor Yvette ;) Det bjöds på palt med bacon på Valhall, den var mycket god men kanske lite väl maffigt med tanke på att det var frukost både för mig och Sara.

Nu är  jag hemma och städar undan i köket så att jag kan sätta mig där och sy lite. Har lovat David att sy nå kuddar till hans soffa, så då är det bara att göra det. Ska till luleå i helgen till min bästa vän och kompis Kristina på inflyttnings fest och då kan jag passa på att droppa kuddarna hos David.

Halloween dräkten, om man nu kan kalla det för dräkt, är nu beställd. Vad det blir får ni se när jag fått hem den. Linnea, Jenny och jag ska vara utklädda tillsammans. Kommer bli great.

Nå nu ska jag köra på.

1


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0