Måndag.

Börjar jobba 16 idag o nu är klockan 09.10. Funderar på att hoppa till korgs igen, skulle vara nice. Fast jag skulle behöva röra lite på mig så det blir kanske en promenad. 

Fick nyss höra då jag ringde till jobbet för att höra när jag börjar, att en man hoppat från en av våra båtar inatt. Inte så kul och stackars kvinnan som såg det. Man hade ju blitt störd for life om man såg nått sånt.

I år har jag bara tänkt önska mig pengar i julklapp (vet att jag är ute i lite väl god tid) för det finns ärligt inte nått jag kan komma på som jag önskar mig. Men då en dag hittade jag tritonis sida med klockor och jag blev kär. Så nu är mor o far informerade om att de gärna får köpa en klocka åt mig. Såg att L också hittat sig en favorit, röd så klart. ;P

Helst av allt denna!


Men någon av dessa går mycket bra de med.


Nu har jag bestämt mig för en promenad kanske lite fix med bloggen som jag skjutigt upp så länge. Sen ska jag till stan för lunch med Fresan ;)

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0