Bala da lidi la.

Blondinbella är tillbaka efter sin bloggpaus så jag ska väl inte vara sämre jag. Äntligen ett nytt inlägg skriker mina fans ;)
De senaste 3 dagarna har vart de bästa nånsin.  Visst Sära (engelskt uttal)!? Inget spec som har hänt egentligen bara att de där små, små sakerna som vi råkas uppskatta har inträffat. Beasås på hotellet till lunch och cola på jobbet  är bara några av grejerna.

I lördags var jag till lule för att inhandla jeans. Med mig hade jag min bästa vän och kompis Kristina, hon var ett utmärkt jeanssmakråd. 2 par blev det och nu ska det förhoppningsvis dröja innan jag behöver köpa det igen. Sen var det fest på jobbet för  min grupp på jobbet (1) och grupp 3. Mycket trevligt och VÄLDIGT god mat. Från hotellet så klart. Vart annars?! Sara vann båda tävlingarna som arrangerats och har nu en massage och en resa till helsingfors att se fram emot. Grattis till dig! Blev inte så sent, var hemma vid 1 skulle jag tro.

Dagen idag har spenderats i kalix med Sara kollandes på mamsi o papsi när de dansade på kalix folkdansfestival. Dom är så duktiga och det var roligt att se :) Nu laddar jag massa serier så jag har att göra hela kvällen. Börjar först 9 imon så lite sovmorgon får jag då, nice!



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0