helgen

Sorry för den dåliga uppdateringen men har inte haft ork att sitta vid datorn i helgen. En snabb summering ska ni få.

 Lördag: mötte upp André på stan för en fika, efter det var det fotboll på furuvallen med Lina, Sara och Linus. Jerra som spelade :) Det var kul, min första 'riktiga' match som jag sett i kalix. Nu ska jag bara ta mig till en av Linas matcher oxå.
Sen middag hos Lina med hennes päron, as gott som vanligt. Nu till kvällens höjdpunkt... Jag, Lina och Sara åkte till Luleå, köpte onödigt mkt flott, drog till Lina och såg på ESC.
  Kan säga så hät rätt låt van inte, den var inte dålig men den sa inget bara. Charlotte skulle ha kommit bättre än hon gjorde, minst topp 10. Vet inte vem som skulle vunnit enligt mig.

Söndag: Vaknade sent, hängde lite hos L. Köpte blommor till mamma. Städade bilarna. Pappa och jag bjöd mamma på middag inne i kalix. Såg 4 avsnitt av gossip girl... drama, drama, drama. Somnade tidigt som attans typ 9-10 nångång!?!

Nu har jag just käkat frukost. Ska cykla in till staden och möta upp min bästa vän och kompis Kristina och köpa hennes student present. En cäämera! :)  Men först... kläder 



Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0