Sova

Jag ÄLSKAR att basta, jag gör det dock inte så ofta. Man måste ju planera så långt i förväg för att bastun ska hinna bli varm. Jag är mer så att jag vill göra saker när jag kommer på dem, inte sitta o vänta. O bastun måste man ju verkligen vänta på. Så tyvärr blir det som sagt inte allt för ofta. 
 Men idag blev det av.. Åhh det är så skönt att sitta och bara slappna av i värmen o sen kyla sig snabbt med kallt vatten så man blir hur pigg o fräsch som helst. Sen ansiktsmasken som gör att min hud blev som en persika (om inte lenare).

Nu ska jag gå och lägga mig fast klockan bara e halv elva! Så skönt och en perfekt avslutning på min lilla 'mini spa' kväll :P 

En liten tanke till min bästa vän och kompis Kristina som är förkyld. Krya på dig o lycka till på provet. <3

Gnatt alla!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Det gick väldans bra på provet måste jag säga men jag koncentrerade mig så hårt att jag blev alldeles vimsig i huvudet utöver det jag redan var för att jag är sjuk :P när jag blir friskare så måste vi ha en date! :)

2008-05-13 @ 16:45:21
URL: http://frankenweenie.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0