orka!

Min dator hänger sig hela tiden, o snart har jag lust att göra det samma. Idag har jag känt mig sjukt opepp o mest trött, så kommer man hem till det här. Åhh! Vet att det är lite 'dagens i-lands problem' över det, men va fasen det är ju sjukt jobbigt.
Ljuspunkten idag var när jag o Per satt o 'fejk' ringde samtal till varandra. Mitt i allt byter han dialekt till typ värmländska och blir skit seriös 'kund'. Tog allt jag sa på allvar och svarade därefter. Inte ens jag kan spela så bra. Vi skratta så vi grät hela gänget. Han som alltid annars är så lugn och inte håller på o fjantar nånsin. Idag var helt klart Pers dag, dagen då per visade sitt rätta (lite grövre) jag. Löööve him!
Bubblare till ljuspunkt idag var när vi käka i kalix och vi träffade Linus på Valhall. Blir alltid glad att se honom (nästan iaf). :P
Theme song today är: I want to break free - Queen
Nu ska jag ner och fixa mig nå mat.
Hejpa

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0