Måndag

För att citera en gammal klasskompis från högstadiet 'jävla måndag!'. Varför ska alltid måndagar vara så jobbiga? Jag är alltid sjukt o peppad denna dag, även om jag på söndag kvällen är jäte sugen på att jobba. Får väl köpa upp ett lager med red bull att ha just för dessa dagar. Eller var säger du Emelie? ;)
Jag tänkte liva upp mig själv lite så jag har handlat lite grejer så jag kan ha ett litet hemma spa ikv. Mysigt. Har slagit igång bastun också så att jag kan sätta mig där lite och slappa.
Allt en tjej behöver lite masker o nått snyggt nagellack.
Blir inte bättre än så :P
Ska försöka sätta mig med bloggen och få den lite snyggare, om jag orkar. Lovar inget nu.
Hejpa

Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh lite härligt! :D Det finns fasen inget spa i världen som skulle kunna liva upp mig nu, är apigt förkyld och har ett ÅH SÅ intressant religionsprov imorgon som jag bara läst igenom hälften till.. jävla måndag! :P

2008-05-12 @ 20:57:18
URL: http://frankenweenie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja det är ju klart! :-) Men idag har du ju varit sjukt peppad ;-P

2008-05-13 @ 12:40:09

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0