Lördag

Vaknade lite förvånad i morse av att L höll på att lämna rummet helt påklädd, utan att väcka mig. Annars vaknar jag alltid först, eller så vaknar jag av hans klocka. Hade glömt att han skulle och döma fotboll idag och hade räknat med att få ligga o dra sig i sängen hela morgonen. Men icket! Åkte med honom till kalix där pappa hämtade mig.

Känns som att dagen idag har vart effektiv. Har städat mina rum och hjälpt päronen att reffsa ute i trädgården. Fick så klart en blåsa, AJ! Nu ska jag ta tag i mitt sminkrum som skulle behöva lite städning.

Vill också passa på att säga till min stackars bästa vän och kompis Kristina som är sjuk fortfarande.. Krya på dig! :)


Hejpa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack tack.. jag försöker allt jag kan :P

2008-05-18 @ 16:40:25
URL: http://frankenweenie.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0