söndag

Igår var det ett litet get together hos Eric med dricka och även lite pizza framåt kvällen. Jag körde så för mig blev det bara läsk och vatten. Men det är ju ett roligt gäng så det behövs då verkligen inte dricka för att trivas med dem ;)

Idag har jag verkligen tatt det helt lungt. Vaknade kring ett av att L ringde och ville att jag skulle förbereda lite mat till  när han och David kom hem. Så jag gjorde det och sen drog jag in till kalix men Jenny och Linnea för att lyssna på när en gammal klasskompis (Lisa) skulle uppträda. Hon är verkligen super duktig, skulle gärna sjunga lika fint som henne. Sen hem till L och käka god grillad kyckling.. mmmm. Har även hunnit med att färga Kristinas hår idag, såg ut som att det blev bra men man vet ju aldrig förrens det har torkat. :)

Imon är det jobb som gäller och då börjar David. Kommer bli super att ha nån mer som man känner där, kan tänka mig att det är skönt för honom också att ha nån som han känner lite ;D

Nu ska jag måla mina naglar och sen hoppa i sängen o sussa.

Hejpa


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0