Not funny.

En nackdel med mitt jobb är när kunden tycker att den blivigt orättvist behandlad och blir otrevliga och ibland nästan hotfulla. Det är inte jag som suttit och bestämt reglerna och villkoren för vårat företag men det är ju ändå vi som tar största smällen när kunden kanske inte får den resan den vill ha. Detta hände igår för mig och kunden blev väldigt väldigt otrevlig och arg, och hotade mig. Fick en stor klump i magen hela dagen typ, trodde inte jag skulle reagera så eftersom man ändå inte träffar personen och i detta fall var det även jag som hade rätt. Men men, sånt man får ta. Vi har ju kanske bara en av hundra kunder som är sånna som tur är. De allra flesta är helt toppen och jätte trevliga och goa. Sånt gillas :)

Nå nu är det duschning mat och lite solande som gäller för denna nationladag!

Heja sverige!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Måh, minns hur det är :/ Men man får anstränga sig för att låta det rinna av. Det är faktiskt inte personligt. Och avsett så är det ingen som dör, oavsett om något går fel, eller om någon blir arg, eller ah.. Vad som helst.



Man kan bara göra sitt bästa :)



@--',---

2008-06-06 @ 22:47:01
URL: http://limepuff.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0