Hej

Nu verkar det som att internet här hema blivit lite stabilare. Så jag ska försöka mig på ett inlägg. :)

 Ikväll kommer min kära lillebror olof hem <3 Han åkte just precis iväg till flyget så om en sisådär 5h borde han vara hemma.  Kul!

Jag och David var i lördags i happis och gick bl.a på IKEA, blev lite onödiga grejer där men även nödiga.  ;) 
Mitt när vi gick i en affär så såg jag denna skylt:

Vad är detta?! ;)

 Och efter som att jag fortfarande har samma humor som när jag var 3 år började jag fnissa och självklart tog jag en bild för att kunna visa till Olof som är precis som jag. Fårgade även vad man har en jordgubbsnoppare till. Här är svaret till alla er nyfikna. Att ta bort det gröna på jordgubben utan att behöva sumtsa ner fingrarna. Väldigt nödvändigt, eller?!


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0