sommar!

Godmorgon! 

Idag ska jag jobba o efter det ska jag till L:s stuga. Ska bli mys, ev ska vi ut och fiska. Ska bli skönt med lite ledigt nu. Nästa helg är jag ledig fre, lör, sön.. Vad gör man då?


Från midsommar förra året.

Började tänka på göteborgsskärgård när jag laddade dessa bilder och googlade lite. Hittade massa bilder från ställen där jag ofta är. T.e.x Apelviken i varberg där vi har våran husvagn på sommrarna, och hamnen i göteborg där vi har våran båt.


Här bakom busken står våran husvagn, här i det stora huset köper vi glass.


Där nånstans längst bort har vi våran båt. Vi har plats så vi kan parkera bilen just vid båten. Slippa gå på alla bryggor. GÖTT!


Just nu längtar jag efter att få åka ner dit så mycket att det känns som att jag kan dö. Får nästan ont i magen när jag tänker på att jag inte ska åka dit denna sommarn :( Blir först till hösten när mormor fyller år. Jobbigt. Nå ja, Nu ska jag klä på mig o sen dra.

Hejpa

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0