Haparnda

Igår åkte jag och Emelie till haparanda när jag slutatde jobbet. Vi hade väl inga större planer på vad vi skulle göra mer än att kolla in nya köpcentret i torneå. Vi var där i kanske max 20 min sen åkte vi tillbaka över gränsen till haparanda igen. Där var vi desto längre. Gick på IKEA och käkade, köpte lite julpynt med 70% rabatt, nice! 
Vi kollade in lite snabbt i de andra affärerna runt om också när vi ändå var där. Blev lite raketer och godis till nyår och jag köpte några skor. Det var välbehövligt, några ordentliga vinterskor har jag saknat detta år. Men nu är det fixat .
Det var gårdagen det, om jag berättar om idag så är läget så här:
Jag städar nu. Ska jobba snart. Sen ska jag mest troligt vara med Emelie igen. That's it!







Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0