Luleå

Nu sitter jag på mammas jobb och letar recept till lussebullar. Ska gå till hennes nya lägenhet sen och baka så det luktar gott när hon kommer hem. Jag har vart där hela morgonen och packat upp tallrikar, handdukar, gardiner och lampor. Hon har inga möbler ännu mer än en madrass på golvet så det är inte så jätte mysigt ännu. Men jag har just vart på Åhlens och köpt lite fint julpynt som hon får av mig i inflyttningspressent så det ska nog snart vara mysigt om bara den!

Nu hitta jag ett bra recpet på Tasteine, ett med kesella i. Det tar jag, brukar bli saftigt. Hör ni på tv eller radio att nån i luleå har brännt ner ett helt hus när hon bakade så vet i vem ni ska skylla på

Over and out!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0