jobba, jobba, joooobba!

Nu är det bara ca 15 min kvar av min arbetsdag. Skönt. Fast det är rätt lugnt här idag så det är inte så att jag håller på o dö. Jag har fått en ny dator här på jobbet nyss, WOHOOO! Det är det viktigaste på länge. Har haft den segaste datorn av alla skulle jag tro. Tar minst 10 min att bara få igång den varje morgon sen är det massa inloggningar m.m som ska klaras av. Men nu går den så fort och den är väldigt tyst. Jag har dessutom fått nytt tangentbord och mus så nu känns det bra, mycket bra.

Papsen och jag ska käka lax idag. Det är längesen vi åt det, längtar till klockan slår 20.00 och jag får brumma iväg hemmåt. L som inte tål fisk får ta lite av palten som vi åt igår. Hehe

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0