Tjaaa

Jag hade mitt matte prov idag, när jag kom dit så kände jag att jag var inte så säker som jag trodde. Allt var som borta när jag vaknade, och jag bara blandade ihop allt hela tiden. Men som tur är så är lektionen ca 4 timmar, så jag kunde gå igenom och få lite hjälp innan jag gjorde provet. 
När jag väl gjorde det kändes det som att det gick fint, räknade alla tal och kände mig nöjd när jag lämnade in det.

Sen var jag min sista gång på arbetsförmedlingen, börjar jobba på måndag, och det var också skönt att veta att man inte behöver gå dit nått mer. Så det var två saker mindre som jag slipper tänka på.

Nu ska jag sätta mig o börja med ett nytt kapitel i matten så att jag kan få ännu en sak ur världen. 

Hejpa


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0