Sorry

Jag har inte haft tid att uppdatera under helgen var så upptagen med Johanna o Lisen.

Shit vad det är kul att träffa dem, är så himla glad att vi lärt känna varandra. Vi har bara kännt varandra i kanske 1-2 år nått sånt. Träffades på ett kalas som vi vart bjudna på, mormor var kusin med hon som fyllde år så vi är inte så nära släkt men vi blev bjudna ändå. O vilken tur att vi åkte dit, för där var ju Johanna och många fler, men det är med Johanna som jag fått mest kontakt. Har förresten kommit på vad vi är med varandra.. Bryllingar och inget annat.

Det blev så att Johanna och Lisen kom till oss på fredag eftermiddag och sov över en natt. På kvällen på fre åt vi en underbart god middag som pappa gjort, ryggbiff från hjort och grönsaker i ugn, så klart med bearnaisesås till. Sedan satt vi och såg lite tv o pratade innan jag blev tvär trött och typ dog. På lör åkte vi till luleå för att göra staden osäker och det blev några fina saker.

Efter luleå åkte jag till L och här är jag fortfarande. Ska snart åka hem, inte så kul här idag, för L ska hålla på med skotern och sen se fotboll. Känner att det finns mer givande saker att göra.

Så det var min helg. Lägger upp bilder på vad jag köpte sen.

Hejpa

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0