Jobb

Första dagen på det nya jobbet avklarad då. Känns bra, en trevlig grupp och Sara som utbildar oss är "Kanon kul" som Bejnjamin (Björn Gustavsson) i 'Morgon soffan' säger. Vi fick lära oss lite om färjorna och deras destinationer och avgångstider o lite sånt. Men vi han även med lite vanligt snack om allt möjligt. Det var nog jag som snackade mest för det är vad jag gör så fort jag får en chans. 

Jätte bra förmåner får man om man jobbar där. Inte lika jätte bra lön men helt OK för mig. Kommer blir fina fisken att jobba här. Ligger ca en mil från där jag bor så nu när det börjar vara sommar kan man t.ex. cykla dit så man får lite träning på samma gång. Toppen!

Efter jobbet kom min bästa vän o kompis Kristina och hämtade mig och vi åkte in till stan för att fika. Blev på Before som blivit lite av 'vårt' ställe här i kalix.

Nu ska jag sätta mig o plugga färjor och sedan lite matte.

Hejpa

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter ju kanon ;)

2008-04-21 @ 21:58:25

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0