Helg planer.

Nu under kvällen har det smidits planer för helgen.

Johanna min underbara släkting (vad är vi egentligen med varandra?) från Stockholm är i Luleå denna helgen för att hälsa på sin kusin. Då får man ju så klart passa på att träffas lite. Så imorgon kommer hon (ev kusinen) hit till oss och sover här. Sen på lördag åker jag med henne/dom till Luleå och passar på att gå lite på stan där o mysa. 

På söndag ska L o dömma en match så då ska jag plugga hade jag tänkt. Kanske simma lite om badhuset har öppet? 
Kristina är du med mig, vi har som kommit av oss lite. :P

Denna låten har jag fått och haft på hjärnan ungefär sen i julas när det gick som mest på tv.
Kristina this is for you. <3
http://www.youtube.com/watch?v=uffbLGpsMzQ&feature=related

Kommentarer
Postat av: Fredde!

Tja Lovisa! Hoppas du har en bra helg. Jag tänkte på din länk. Har du provat att skriva länken inom [u.rl]tjaaalalaa[/.url] utan punkter?

2008-04-19 @ 10:41:30

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0