Hej!

Då gör man som alla andra då o skaffar en blogg. Kommer nog ta ett tag innan jag får ordning på den. Men det e bara att stå ut.

Kan i mitt första inlägg berätta lite om mig själv.

Heter Lovisa är nyss fyllda 20 år (i fredags faktiskt). Bor i Nyborg som är en by som ligger ca 1 mil utanför Kalix. Kalix i sin tur ligger mellan Luleå och Haparanda, så det e ganska långt norrut jag håller till.
Jag bor här med min mamma och pappa, men tanken är väl att jag ska flytta ut efter sommarn. 
Har två bröder, en yngre och en äldre, som båda bor i Göteborg där de pluggar. Jag har också bott i Göteborg under de tre år som jag gick gymnasiet, men när jag var färdig där kände jag att det var dags att flytta hem igen. 
Är skönt att bo med päronen, allt hemarbete underlättas när man är tre personer och sen blir det billigare för mig som inte har så stor inkomst. 

Har en pojkvän här också som bidrog mycket till att jag valde att flytta hem, inte så kul med distansförhållande på 130 mil. 

Tänker inte skriva en hel roman så jag väljer att sluta här. Nu vet ni lite om mig iaf.

Ska plugga lite matte nu innan de andra kommer hem. 
Hejpa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pirum parum på dig själv du.
Och plugga på du, så förhör jag dig när jag kommer hem.
lol

2008-04-14 @ 15:46:17
Postat av: Jennie

välkommen till bloggträsket ;)

2008-04-14 @ 17:28:11
URL: http://limepuff.blogg.se
Postat av: Fredde!

Vad ska du plugga med till hösten då?

2008-04-15 @ 18:12:08

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0