Grattis pappa!

HURRA! Idag fyller min pappa år. :) Grattis grattis,  ja må han leva o allt det där! 

papi 
Inte den bästa bilden sorry, men det var den jag hade.
Är vi inte lika. Folk säger alltid ' Ja, du kan då inte till neka dina barn' till honom, för alla tre ser ut exakt som han :P

Han och mamma har vart i göteborg men de kom hem idag så då blev det tårta och massa go fika. (Lugn ni på jobbet, era kakor rördes inte.) Glömde ju att ta med kakorna imorse. :P

Emelie, du är min bästa 'sitta bakom mig' kompis och du är oxå min bästa ' påminna mig om service fee' kompis. Så du e lixom min kompis gånger 2 ;)

Nu kommer det lite gäster som ska fira pappa, så jag ska gå ner och vara lite social.

Hejpa







Kommentarer
Postat av: Kristina

Hälsa grattis från mig! :D

2008-04-28 @ 19:55:27
Postat av: Jennie

OCH FRÅN MIG! :D

2008-04-29 @ 20:24:40
URL: http://limepuff.blogg.se
Postat av: elin

och i efterskott fra MIIIIG, om inte päronen hann göra det därnere

2008-04-29 @ 22:14:18
URL: http://belin.blogg.se

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0