God natt

Dagen började med att jag vaknade kl 04.00. Inte så kul! Sen låg jag o vred mig i sängen tills jag skulle upp till jobbet. Var frestad att ligga kvar, såg så skönt ut där Linus låg kvar o sussa :P

Sen fortsatte dagen i samma spår.Vi kom inte in på våra användare så vi kunde inte göra en endaste liten grej eller övning. Satt alltså från 8-16 o spelade spel på addictinggames och läste aftonbladet 10000 gånger tills man kunde ALLT. Fick sitta en liten stund på medlyssning, alltså att vi kopplar in en lur i en säljares telefon så att vi kan höra allt som sägs. Ganska bra för man får som se bättre hur det går till med bokningar o allt sånt då.
Några ord i hänga gubbe blev det också. 

Nu ska jag sova, var alldeles för trött idag. Måste lägga mig nu så att jag sovit tillräckligt även om jag vaknar 4 igen.

hejpa


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0