Club medlem

Sitter på jobbet och registrerar massa club kort. På ett ställe där man INTE får trycka yes trycker jag så klart VARJE gång yes. Så då blir det massa extra jobb för min lärare. Tycker synd om henne, att jag aldrig lär mig.
Idag ska vi få sluta lite tidigare, om ungefär 40 minuter sweet. Sen blir det hem och försöka styra nå planer. Alla har typ övergett mig så jag kommer mest troligen sitta själv se fotboll eller nått. KEWL!

Sara har fått mig sugen på ett stort kallt glas med cola. Damn you woman! Vi ska förresten flytta ihop så att vi kan vara på samma club one kort. Och så att jag kan stryka henne på ryggen varje morgon. :P haha

Per har som vanligt suttit och spelat pokémon HELA dagen. t.o.m. när vi hade info. Ajja bajja fy fyyy.

528976-19


Nu ska jag sätta mig o arbeta lite  så jag får kläm på det här innan vi slutar.

Hejpa 


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0