Nytt

Jag älskar att promenera. Jag ska inte sträcka mig så lång att säga att jag också älskar att springa. Men jag tycker oftast väldigt mycket om att springa. Eller i alla fall tycker jag om hur det känns när jag får stanna efter att ha sprungit. 

Nu är det inte den bästa säsongen för att göra någon av dessa aktiviteter. Men jag drömmer mig till våren när asfalten smälter fram och temperaturerna börjar röra sig mot grader som inte innebär att man behöver se ut som en vandrande dunsovsäck varje gång man rör sig ute. (-25 när jag åkte till jobbet imorse. Hej då all hud i mitt ansikte! Kul att du hängde med i 27 år iaf)

Jag hoppas på en bättre sommar än den som var nu senast. Vädret tillät inte riktigt så många prommenader och löpturer som jag önskar få ut under säsongen. Förra årets sommar var ju sjuukt bra och jag tog mig ut 1-2ggr om dagen bara för att det var så härligt. Hur denna vår/sommar än blir är jag från och med nu redo. Förra veckan damp dessa nämligen ner i brevlådan. 

I present to you mina nya darlings:
Min chef tycker dom ser ut "som en psykos". Jag trodde han kände mig vid det här laget?! Jag är en psykos... 




Han kan va en psykos. 


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0