Ny dans, ny chans!

2014 nurå. Vad ska man tro om detta år? Jag hoppas det blir bra. Är rätt nöjd med 2013 men det känns som att jag inte riktigt hann med. Får försöka leva mer i nuet under 2014. 

Önskar att året ger mig resor, massvis med god mat, en frisk kropp så jag kan träna som jag vill, utmaningar på jobbet  och kvalitetstid med alla mina nära och kära. Ganska basic egentligen.

Har inte gett nått nyårslöfte men har ett motto som jag ska försöka leva efter i år "gör det direkt". Är dålig på att ta tag i saker och det skapar en hel del onödig ångest. Så för mitt eget välmåendes skull ska jag ta tag i saker (stora och små) på en gång. Förra året hade jag att jag skulle utmana mig själv mer. Först och främst inom träningen men även inom andra områden. Det tycker jag efter utvärdering att jag följt bra under året som gick.

Nu avslutar jag denna come back med bilder från 2013, främst tagna från min instagram. 
























 Halloween






































Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0